oprogramowanie - F O R T E L - serwery i centrale Slican - sprzedaż, serwis, naprawa


Idź do spisu treści

Menu główne

oprogramowanie

produkty Slican
 

Slican Call Center

 
 
Call Center

Każdy serwer NCP wyposażony jest standardowo w pakiet oprogramowania call center i umożliwia zorganizowanie centrum obsługi z konsultantami sprawnie obsługującymi Klientów i ruchem telefonicznym zorganizowanym w odpowiednie kolejki i oczekujące w nich połącznia tak, aby zapewnić satysfakcjonujący poziom obsługi Klienta.

W działach obsługi klienta wielu firm dokonuje się pomiarów różnych wskaźników i parametrów związanych z jakością obsługi Klienta i poziomem jego satysfakcji. Dzięki analizie statystyk ruchu telefonicznego możemy zarządzać systemami typu call center a przez to zwiększać efektywność i jakość pracy konsultantów, handlowców czy agentów.
Więcej o Slican Call Center...

 
 

MessengerCTI

 
 

Aplikacja oferuje łatwą i niezawodną komunikację głosową i tekstową użytkownikom central telefonicznych Slican. Kontaktuj się z innymi nie przerywając swojej pracy z inną aplikacją czy narzędziem. Realizuj połączenia głosowe, wysyłaj wiadomości sms czy wreszcie czatuj bezpośrednio z aplikacji zainstalowanej na twoim urządzeniu niezależnie czy jest to komputer z systemem Windows czy smartfon z systemem Android. Więcej o MessengerCTI...


MessengerCTI
 
 

KomunikatorCTI

 
 
Komunikator CTI


Najnowszej generacji pakiet aplikacji Slican Komunikator CTI wspiera pracę zespołową i komunikację. Jest zbiorem intuicyjnych rozwiązań działających na komputerach i smartfonach. Integruje zaawansowane funkcje łączności telefonicznej z obsługą typu "wybierz i kliknij". Aplikacje zaprojektowano z myślą o uniwersalności i dostępności z wielu urządzeń. Więcej o komunikatorze CTI...




 
 

TelefonCTI

 
 

TelefonCTI to profesjonalne narzędzie integrujące komputer z serwerem komunikacyjnym Slican. Aplikacja ułatwia codzienną pracę na każdym stanowisku - pozwala na szybki dostęp do funkcji centrali (przekazywanie połączeń, konferencje itd.), informuje kto i z jakiego numeru dzwoni, prezentuje historię połączeń odebranych, wybranych numerów itp. W poszerzonej wersji Slican TelefonCTI.plus dostępne jest nagrywanie rozmów z wykorzystaniem wewnętrznego systemu nagrywania rozmów EbdREC z możliwością późniejszego zarządzania nagraniami z poziomu aplikacji RecordMAN i wysyłanie SMS-ów. Więcej o TelefonCTI...



TelefonCTI
 
 

ConsoleCTI

 
 
ConsoleCTI_kolaz

ConsoleCTI to przyjazny i wydajny system do obsługi masowego ruchu telefonicznego.  Ze względu na swoje możliwości oprogramowanie ConsoleCTI znajdzie zastosowanie w dużych instytucjach z obsługą ruchu przez wielu konsultantów jednocześnie, centrach zarządzania, na stanowiskach dyspozytorskich i współczesnych sekretariatach. Współpracuje z hybrydową centralą Slican lub serwerem NCP. Więcej o ConsoleCTI...



 
 

SenderSMS: seryjne wysyłanie SMS

 
 

W dobie smartfonów i telefonów komórkowych często wysyłamy dziesiątki, setki czy nawet tysiące SMS-ów. Powiadamianie pacjentów o wizytach, studentów o egzaminach czy klientów o promocjach to codzienność. SenderSMS ułatwia taką wysyłkę. Aplikacja służy do seryjnego wysyłania wiadomości SMS z wykorzystaniem serwerów SLICAN. Więcej o SenderSMS...


SenderSMS
 
 

ConfigMAN.user

 
 
ConfigMan

ConfigMAN.user to aplikacja pozwalająca samodzielnie i szybko zmieniać pewne ustawienia wewnętrznej sieci telekomunikacyjnej.

Można ją wykorzystać do nagrywania okazjonalnych zapowiedzi na Infolinii INVENIO - np. informowania o promocji, zmianie czasu pracy lub też, do szybkiego zaktualizowania firmowej książki telefonicznej.
Przeznaczona jest dla użytkowników serwerów Slican MAC-6400, CCT-1668/IP oraz CXS-0424.
Więcej o ConfigMAN.user...



 
 

BillingMAN system rozliczeń z modułem grafiki

 
 

Program BillingMAN jest aplikacją, której zadaniem jest rozliczanie połączeń telefonicznych dokonywanych za pośrednictwem central Slican MAC-6400, CCT-1668/IP oraz CXS-0424. BillingMAN jest programem, który pozwala na precyzyjne dokonanie retaryfikacji rozmów dla poszczególnych abonentów niezależnie od sposobu zaliczania, oraz ich analizę, także graficzną.

Aplikacja zawiera trialową wersję modułu graficznego. Dla central starszych takich jak CCA-2720 i NCT-1248 przeznaczony jest program BillingMAN_CCA_NCT.
Więcej o BilingMAN...



BilingMan
 
 

BillingMAN_CCA_NCT system rozliczeń

 
 
BilingMan

Program BillingMAN_CCA_NCT to aplikacja do rozliczania połączeń telefonicznych dokonywanych za pośrednictwem starszych typów central Slican jak CCA-2720 i NCT-1248. Program BillingMAN_CCA_NCT to modyfikacja programu BillingMAN przeznaczonego do retaryfikacji rozmów w centralach MAC-6400, CCT-1668 i CXS-0424.
Więcej o BilingMAN_CCA_NCT...


 
 

RecordMAN nagrywanie rozmów

 
 

Aplikacja przeznaczona jest do współpracy z systemem wbudowanego nagrywania rozmów EbdREC dla serwerów Slican MAC-6400, CCT-1668/IP oraz CXS-0424.. Składa się z dwóch części, "serwera nagrań" czyli aplikacji RecordMAN.server, która umożliwia pobieranie nagrań z zasobów centrali i zapisywanie ich kopii na dysku komputera w sieci lokalnej, oraz "klienta" czyli aplikacji RecordMAN.client służącej do obsługi nagrań pobranych na lokalny komputer czyli wyświetlania szczegółowej historii połączenia oraz wyszukiwania konkretnych połączeń wg wielu kryteriów.
Więcej o RecordMAN...



RecordMan
 
 

INVENIO
Interaktywny System Zapowiedzi

 
 
Invenio

Infolinie INVENIO w centralach Slican są elastyczne i przyjazne. Dla osób, które dzwonią do Twojej firmy oznacza to, że szybko uzyskają połączenie z wybraną osobą lub też sprawnie zostaną za pomocą zapowiedzi słownych pokierowane na numer wewnętrzny danego działu.

W systemie możemy powołać i skonfigurować do 99 infolinii oraz łączyć je ze sobą, tworząc rozbudowane systemy zapowiedzi. Sam budujesz swoje INVENIO. Zawsze możesz dokupić dodatkowe infolinie i wydłużyć ich czas.

Infolinie INVENIO dostępne są w centralach MAC-6400, CCT-1668/IP oraz CXS-0424.
Więcej o INVENIO...



 
 

Zintegrowane rozwiązania CRM

 
 

Lepsza komunikacja i lepsza integracja telekomunikacyjna to aktualne oczekiwania odbiorców, którzy dążą do coraz lepszej efektywności swoich firm. Dzięki rozwiązaniom Slican oraz możliwości integracji między innymi z aplikacjami CRM, firmy otrzymują nowoczesne rozwiązania w oparciu o technologie IP. Jeżeli zależy Ci na zintegrowanych rozwiązaniach, dzięki którym zyskasz wyjątkową łątwość obsługi klientów i nowe możliwości narzędzi informatycznych... właśnie znalazłeś rozwiązanie dla siebie!
Więcej o CRM...



Customer service
 
 

Oprogramowanie hotelowe

 
 
Recepcja

Hotel jest wyjątkowym wyzwaniem dla integratora sieci telekomunikacyjnej. W dobie powszechności telefonii GSM oraz dostępu do Internetu, telefonii VoIP i innych nowości centrala telefoniczna w hotelu jest w coraz mniejszym stopniu środkiem komunikacji gości hotelowych ze światem zewnętrznym. Obecnie centrala wraz z aplikacją hotelową wspiera przede wszystkim pracowników hotelu w efektywnej i sprawnej obsłudze gościa hotelowego. Więcej o oprogramowaniu hotelowym...



 
 

PayMAN zarządzanie kosztami

 
 

Program Slican PayMAN umożliwia szybką analizę kosztów połączeń w recepcji hotelu, pensjonatu, szpitala lub w biurze administrującym akademikiem. Program ogranicza do niezbędnego minimum czynności związane z rozliczeniem połączeń telefonicznych gościa hotelowego - klienci mają zagwarantowaną wysoką jakość usług, obsługa recepcji ma narzędzie do bieżącej kontroli kosztów połączeń.
Więcej o PayMAN...



PayMan
 
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego