Menu główne
Slican Call Center
Każdy serwer NCP wyposażony jest standardowo w pakiet oprogramowania call center i umożliwia zorganizowanie centrum obsługi z konsultantami sprawnie obsługującymi Klientów i ruchem telefonicznym zorganizowanym w odpowiednie kolejki i oczekujące w nich połącznia tak, aby zapewnić satysfakcjonujący poziom obsługi Klienta.
W działach obsługi klienta wielu firm dokonuje się pomiarów różnych wskaźników i parametrów związanych z jakością obsługi Klienta i poziomem jego satysfakcji. Dzięki analizie statystyk ruchu telefonicznego możemy zarządzać systemami typu call center a przez to zwiększać efektywność i jakość pracy konsultantów, handlowców czy agentów. Więcej o Slican Call Center...
MessengerCTI
Aplikacja oferuje łatwą i niezawodną komunikację głosową i tekstową użytkownikom central telefonicznych Slican. Kontaktuj się z innymi nie przerywając swojej pracy z inną aplikacją czy narzędziem. Realizuj połączenia głosowe, wysyłaj wiadomości sms czy wreszcie czatuj bezpośrednio z aplikacji zainstalowanej na twoim urządzeniu niezależnie czy jest to komputer z systemem Windows czy smartfon z systemem Android. Więcej o MessengerCTI...
KomunikatorCTI
Najnowszej generacji pakiet aplikacji Slican Komunikator CTI wspiera pracę zespołową i komunikację. Jest zbiorem intuicyjnych rozwiązań działających na komputerach i smartfonach. Integruje zaawansowane funkcje łączności telefonicznej z obsługą typu "wybierz i kliknij". Aplikacje zaprojektowano z myślą o uniwersalności i dostępności z wielu urządzeń. Więcej o komunikatorze CTI...
TelefonCTI
TelefonCTI to profesjonalne narzędzie integrujące komputer z serwerem komunikacyjnym Slican. Aplikacja ułatwia codzienną pracę na każdym stanowisku -
ConsoleCTI
ConsoleCTI to przyjazny i wydajny system do obsługi masowego ruchu telefonicznego. Ze względu na swoje możliwości oprogramowanie ConsoleCTI znajdzie zastosowanie w dużych instytucjach z obsługą ruchu przez wielu konsultantów jednocześnie, centrach zarządzania, na stanowiskach dyspozytorskich i współczesnych sekretariatach. Współpracuje z hybrydową centralą Slican lub serwerem NCP. Więcej o ConsoleCTI...
SenderSMS: seryjne wysyłanie SMS
W dobie smartfonów i telefonów komórkowych często wysyłamy dziesiątki, setki czy nawet tysiące SMS-
ConfigMAN.user
ConfigMAN.user to aplikacja pozwalająca samodzielnie i szybko zmieniać pewne ustawienia wewnętrznej sieci telekomunikacyjnej.
Można ją wykorzystać do nagrywania okazjonalnych zapowiedzi na Infolinii INVENIO -
Przeznaczona jest dla użytkowników serwerów Slican MAC-
BillingMAN system rozliczeń z modułem grafiki
Program BillingMAN jest aplikacją, której zadaniem jest rozliczanie połączeń telefonicznych dokonywanych za pośrednictwem central Slican MAC-
Aplikacja zawiera trialową wersję modułu graficznego. Dla central starszych takich jak CCA-
BillingMAN_CCA_NCT system rozliczeń
Program BillingMAN_CCA_NCT to aplikacja do rozliczania połączeń telefonicznych dokonywanych za pośrednictwem starszych typów central Slican jak CCA-
Więcej o BilingMAN_CCA_NCT...
RecordMAN nagrywanie rozmów
Aplikacja przeznaczona jest do współpracy z systemem wbudowanego nagrywania rozmów EbdREC dla serwerów Slican MAC-
Więcej o RecordMAN...
INVENIO
Interaktywny System Zapowiedzi
Infolinie INVENIO w centralach Slican są elastyczne i przyjazne. Dla osób, które dzwonią do Twojej firmy oznacza to, że szybko uzyskają połączenie z wybraną osobą lub też sprawnie zostaną za pomocą zapowiedzi słownych pokierowane na numer wewnętrzny danego działu.
W systemie możemy powołać i skonfigurować do 99 infolinii oraz łączyć je ze sobą, tworząc rozbudowane systemy zapowiedzi. Sam budujesz swoje INVENIO. Zawsze możesz dokupić dodatkowe infolinie i wydłużyć ich czas.
Infolinie INVENIO dostępne są w centralach MAC-
Zintegrowane rozwiązania CRM
Lepsza komunikacja i lepsza integracja telekomunikacyjna to aktualne oczekiwania odbiorców, którzy dążą do coraz lepszej efektywności swoich firm. Dzięki rozwiązaniom Slican oraz możliwości integracji między innymi z aplikacjami CRM, firmy otrzymują nowoczesne rozwiązania w oparciu o technologie IP. Jeżeli zależy Ci na zintegrowanych rozwiązaniach, dzięki którym zyskasz wyjątkową łątwość obsługi klientów i nowe możliwości narzędzi informatycznych... właśnie znalazłeś rozwiązanie dla siebie!
Więcej o CRM...
Oprogramowanie hotelowe
Hotel jest wyjątkowym wyzwaniem dla integratora sieci telekomunikacyjnej. W dobie powszechności telefonii GSM oraz dostępu do Internetu, telefonii VoIP i innych nowości centrala telefoniczna w hotelu jest w coraz mniejszym stopniu środkiem komunikacji gości hotelowych ze światem zewnętrznym. Obecnie centrala wraz z aplikacją hotelową wspiera przede wszystkim pracowników hotelu w efektywnej i sprawnej obsłudze gościa hotelowego. Więcej o oprogramowaniu hotelowym...
PayMAN zarządzanie kosztami
Program Slican PayMAN umożliwia szybką analizę kosztów połączeń w recepcji hotelu, pensjonatu, szpitala lub w biurze administrującym akademikiem. Program ogranicza do niezbędnego minimum czynności związane z rozliczeniem połączeń telefonicznych gościa hotelowego -
Więcej o PayMAN...