pathFinder - F O R T E L - serwery i centrale Slican - sprzedaż, serwis, naprawa


Idź do spisu treści

Menu główne

pathFinder

rozwiązania Slican
 


Dla wielu z nas codziennością są sytuacje, kiedy dzwoni kontrahent z informacją "mam nieodebrane połączenie z tego numeru". Problem pojawia się wtedy, gdy „ten numer” to nasza firmowa bramka GSM lub numer VoIP i tak naprawdę nie możemy pomóc, bo nie wiadomo, do kogo połączyć − nieraz do wyboru jest kilkadziesiąt numerów wewnętrznych w firmie.

PATHFINDER został stworzony z myślą o komforcie Twoich klientów. System rejestruje drogę połączenia, dzięki której zawsze oddzwania się na ten numer wewnętrznego telefonu firmowego, z którego wykonano połączenie. Jeżeli Twój pracownik nie mógł na przykład skontaktować się z klientem, to ten oddzwaniając na numer zapamiętany przez jego telefon połączy się bezpośrednio z osobą, która do niego dzwoniła. Serweru Slican MAC-6400, CCT-1668 lub CXS-0424 automatycznie pominą zapowiedzi, sekretariat, telefon działu (grupy), itp. - to jedno połączenie trafi do konkretnej osoby!


 
 
 
Pathfinder schemat
 
 


Inteligentny dynamiczny system trasowania - zapamiętywania połączeń - przechowuje informacje przez żądany czas, a Twoim klientom przyda się także, gdy po skończonej rozmowie, zechcą jeszcze raz zadzwonić do tej samej osoby. Na pewno będą mile zaskoczeni tym, że połączyli się z tą samą osobą z wieloosobowego zespołu na przykład bankowego Call Center!

PATHFINDER zapamiętuje ścieżkę połączenia do wybranego pracownika Call Center, a Twój klient, wybierając ponownie numer Infolinii zostanie połączony z tym samym pracownikiem.

Zapamietywanie ścieżki połaczenia w serwerach Slican MAC-6400, CCT-1668 i CXS-0424 jest unikaln
ą funkcją,  której nie znajdziecie w rozwiazaniach innych producentów



 
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego