Menu główne
Dla wielu z nas codziennością są sytuacje, kiedy dzwoni kontrahent z informacją "mam nieodebrane połączenie z tego numeru". Problem pojawia się wtedy, gdy „ten numer” to nasza firmowa bramka GSM lub numer VoIP i tak naprawdę nie możemy pomóc, bo nie wiadomo, do kogo połączyć − nieraz do wyboru jest kilkadziesiąt numerów wewnętrznych w firmie.
PATHFINDER został stworzony z myślą o komforcie Twoich klientów. System rejestruje drogę połączenia, dzięki której zawsze oddzwania się na ten numer wewnętrznego telefonu firmowego, z którego wykonano połączenie. Jeżeli Twój pracownik nie mógł na przykład skontaktować się z klientem, to ten oddzwaniając na numer zapamiętany przez jego telefon połączy się bezpośrednio z osobą, która do niego dzwoniła. Serweru Slican MAC-
Inteligentny dynamiczny system trasowania -
PATHFINDER zapamiętuje ścieżkę połączenia do wybranego pracownika Call Center, a Twój klient, wybierając ponownie numer Infolinii zostanie połączony z tym samym pracownikiem.
Zapamietywanie ścieżki połaczenia w serwerach Slican MAC-