dla serwisów central i sieci teleinformatycznych - F O R T E L - serwery i centrale Slican - sprzedaż, serwis, naprawa


Idź do spisu treści

Menu główne

dla serwisów central i sieci teleinformatycznych

 

PROGRAM 3S


3S: SPRZEDAŻ... SZKOLENIE... SERWIS...

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu...
mając na uwadze Wasz...
nie ukrywamy, również nasz interes...

INSTALATOROM central i sieci telefonicznych,
oferujemy ścisłą współpracę w zakresie SPRZEDAŻY, SZKOLENIA i SERWISU.


Wspólpraca z nami to:

  • rzetelna wiedza

  • proste reguły

  • wymierne korzyści

  • jasna przyszłość :)



W imieniu Firmy
proponujemy:

SZKOLENIA SERWISOWE ON-LINE - NCP  

  Czas szkolenia: 1 dzień
   Termin:

ustalamy indywidualnie z uczestnikami

   Cena szkolenia:

120,00 zł + VAT za 1 osobę dla firm współpracujących

oraz 180 zł + VAT dla pozostałych

Tematyka:

  • przedstawienie systemu NCP: call manager, gateway, switch, karty modułowe

  • zapoznanie się z obsługą i konfiguracją zasilania buforowego

  • omówienie wymaganych licencji do obsługi poszczególnych funkcjonalności

  • przedstawienie pozostałej oferty sprzętowej: telefony, bramofony, urządzenia audio

  • omówienie oprogramowania współpracującego: ConfigWEB, MultiMAN, RecordMAN.Server/Client, BillingMAN, MessengerCTI.Desktop/Mobile,  WebCTI

  • budowa systemu redundantnego

  • zapoznanie się z systemem kontroli dostępu ACS oraz Slican Audio

  • zaznajomienie się z obsługą aplikacji ConfigWeb, ACS, AudioMAN

  • przedstawienie konfiguracji i funkcjonalności centrali: konfiguracja systemu, kierowanie ruchem, kreowanie abonentów, budowa IVR, kolejki CC,

  • usługi abonenckie, zarządzanie mediami, dodawanie urządzeń peryferyjnych (CTS.IP, DPH.IP, Audio), sieciowanie central

  • analiza problemów przy wykorzystaniu dostępnych narzędzi diagnostycznych: analiza pakietów sieciowych, konsola   diagnostyczna, dzienniki powiadomień


Zapisy na szkolenie - wypełnij Formularz zgłoszeniowy.


SZKOLENIA SERWISOWE - NCP

  • Przeznaczone dla instalatorów central i pracowników firm serwisowych i handlowych branży telekomunikacyjnej.

  • Czas szkolenia - 2 dni.

  • Terminy szkoleń na rok 2021:


      Z powodu pandemii szkolenia stacjonarne na rok 2021 zostają zawieszone do odwołania.


  • Cena szkolenia - 290,00 zł + VAT = 356,70 zł za 1 osobę dla firm współpracujących oraz 480,00 zł + VAT = 590,40 zł dla pozostałych.


Tematyka:

  • budowa centrali NCP: Call Manager, Gateway, Switch, karty modułowe

  • omówienie pozostałej oferty sprzętowej: telefony, bramofony, urządzenia audio.

  • omówienie oprogramowania współpracującego: ConfigWEB, MultiMAN, RecordMAN.Server/Client, BillingMAN, MessengerCTI.Desktop/Mobile,   WebCTI, ConsoleCTI, DPH.IP Camera.Config, Konfigurator central.

  • zapoznanie się z obsługą i konfiguracją zasilania awaryjnego

  • omówienie wymaganych licencji do obsługi poszczególnych funkcjonalnośći

  • budowa systemu redundantnego

  • zapoznanie się z systemem kontroli dostępu ACS

  • przedstawienie rozwiązania Slican Audio

  • zaznajomienie się z obsługą aplikacji ConfigWeb, ACS, AudioMAN.

  • szczegółowe omówienie oraz konfiguracja funkcjonalności centrali: kierowanie ruchem, kreowanie abonentów, budowa IVR,    kolejki CC, usługi abonenckie, zarządzanie mediami, dodawanie urządzeń peryferyjnych (CTS.IP, DPH.IP, Audio), sieciowanie central

  • diagnostyka i rozwiązywanie problemów korzystając z dostępnych narzędzi: analiza pakietów sieciowych, konsola   diagnostyczna, dzienniki powiadomień

  • zadania praktyczne z zakresu konfiguracji centrali

  • zadania praktyczne z obsługi aplikacji współpracujących

  • praktyczna analiza problemów przy wykorzystaniu dostępnych narzędzi diagnostycznych  

  • rozdanie certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia


Każdy uczestnik otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia.

Zapisy na szkolenie - wypełnij Formularz zgłoszeniowy.


SZKOLENIA DLA UŻYTKOWNIKÓW

  • Przeznaczone dla użytkowników, dotyczą podstawowej obsługi central Slican.

  • Czas szkolenia - 1 dzień.

  • Terminy szkoleń - realizowane w miarę napływu zgłoszeń, terminy ustalane indywidualnie.

  • Cena szkolenia- 240,00 zł + VAT = 295,20 zł za 1 osobę


Tematyka:

  • Obsługa aplikacji ConfigMAN.user, BillingMAN, RecordMAN, Komunikator CTI - instalacja, funkcje, użytkowanie.

  • Telefony CTS - instalacja, funkcje, użytkowanie.


Uwaga! Przed szkoleniem prosimy o zapoznanie się z informacjami zawartymi na stronach pubwiki.slican.pl.

Każdy uczestnik otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia.

Zapisy na szkolenie - wypełnij Formularz zgłoszeniowy.


SZKOLENIA DODATKOWE

  • Przeznaczone dla instalatorów central i pracowników firm serwisowych i handlowych branży telekomunikacyjnej.

  • Czas szkolenia - 1 dzień.

  • Terminy szkoleń - realizowane w miarę napływu zgłoszeń, terminy ustalane indywidualnie.

  • Cena szkolenia- 140,00 zł + VAT = 172,20 zł za 1 osobę


Tematyka:

1. VoIP + sieciowanie:

  • Poznanie podstawowych zasad działania usługi VoIP.

  • Konfiguracja serwerów Slican do działania w sieci VoIP.

  • Prezentacja możliwości i funkcjonalności serwerów Slican w systemach VoIP.

  • Logowanie operatorów i abonentów IP.

  • Sieciowanie central - sposoby, funkcjonalność i konfiguracja.

  • Analiza problemów z usługą VoIP w oparciu o czytanie logów.

  • Rozwiązywanie najczęstszych problemów w funkcjonalności VoIP.


2. Dect IP:

  • Dobór rozwiązania do potrzeb klienta.

  • Instalacja i konfiguracja systemów Dect IP z serwerami Slican.

  • Pomiary sygnału w celu ustalenia potrzeb ilościowych.


Uwaga! Przed szkoleniem prosimy o zapoznanie się z informacjami zawartymi na stronach pubwiki.slican.pl.
Uczestnicy szkoleń specjalistycznych w pierwszej kolejności powinni przejść SZKOLENIE SERWISOWE Slican. Oczekujemy również od słuchaczy dobrej znajomości zagadnień sieciowych oraz VoIP.

Każdy uczestnik otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia.

Zapisy na szkolenie - wypełnij Formularz zgłoszeniowy.



ZGŁOSZENIE

Aby zgłosić się na szkolenie i uzyskać potwierdzenie terminu prosimy przesłać faxem /mailem wypełniony formularz zgłoszeniowy.

Nr fax 52 325 11 12
e-mail: office@slican.pl

Od uczestników wszystkich szkoleń oczekujemy podstawowej znajomości w dziedzinie telekomunikacji stacjonarnej (ISDN, taryfikacja, GSM, zaliczanie), laptopa z systemem WinXP lub nowszym z kartą sieciową.



 
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego